Lisztes megmondja a tutit

Nézd má', mit találtam!

2013. február 24. 19:34 - lisztes

Ebből is látszik, hogy milyen régóta terveztem mindezt, 2009. decemberében megpróbálkoztam a blogírással, de akkor még kitartás és szorgalom hiányában elmaradt. Azóta sok idő eltelt, és 2013. január elsejével létrehoztam egy facebookos blogot, amiben filmes témákkal foglalkozok: híreket, képeket postolok a filmvilágból, illetve beszámolókat, véleményeket írok minden filmről, amit aktuálisan megnézek. Ez egyelőre egész jól halad a maga szolid módján.

Ezen felül - ennek népszerűségét segítendő - elkezdtem youtubeos videókat is gyártani, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Persze nem adom fel, minden kezdet nehéz, és mivel a videózás, videószerkesztés és szereplés is egy teljesen új dolog számomra, akad bőven tanulni való. Ami végül is jó dolog, mert magam is érzem, hogy pár videó alatt mennyit sikerült fejlődnöm (ez mindenkinek feltűnhet), de azt is látom, hogy milyen messze van mindez még a "tökéletestől". Az internet amúgy is egy kegyetlen játszótér, nem szabad emészteni semmin sem magunkat, ez a legfontosabb aranyszabály, és természetesen ezt a legnehezebb betartani.

Örülök, hogy eszembe jutott ez a regisztrációm, és jó látni, hogy milyen borzalmas első posztot rittyentettem ide ~3 éve. Ettől könnyebb lesz jobbnak lennem. Erősen gondolkozok, hogy a facebook jegyzetrendszerét hanyagolva átköltözök ide, hiszen itt sokkal több lehetőség van formázásra, és egyszerűen felhasználóbarátabb a felület. Ha újabb 3 év múlva lesz látható itt a következő posztom, akkor jelentem: maradtam a kaptafánál, a jó bevált facebookos módszernél.

Lisztes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lisztesmegmondjaatutit.blog.hu/api/trackback/id/tr815102177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása