Lisztes megmondja a tutit

1 éves a Lisztes megmondja a tutit blog!

2014. január 01. 15:00 - lisztes

Srácok, srácok... Komolyan mondom, nem térek magamhoz! Ekkora világraszóló bulit csapni a blog születésnapja miatt! Petárdák, tűzijátékok, több millió liter pezsgő elfogyasztása, hajnalig tartó partyzás és részeg fazonok mindenütt! Nem gondoltam volna, hogy ennyien gondolnak rám, a munkásságomra, a kicsinyke kis blogomra... Teljesen meghatódtam.

HappyB.png

Szóval újévi fogadalom gyanánt született a blog, amit először csak a Facebookon tartottam fenn, ahová jegyzetek formájában írtam meg a kritikáimat. Januárban még kicsit ritkásabban, de a hónap vége felé már napi szinten posztoltam, ezt azóta is tartom, egyedül a nyaralásaim során csúszott be pár napos szünet. Ha ez nem volna elég, ezzel párhuzamosan a filmbook blogra is írok legalább heti 2-3 alkalommal, ha kapunk meghívót sajtóvetítésekre.

Az Oscar-díj átadó környékén költöztem ide, mert FreddyD-nek hála eszembe jutott, hogy pár éve már egyszer elkezdtem blogolni, akkor mindössze egy darab botrányosan tré bejegyzésig jutottam, de most pont kapóra jön, mert nemsokára annak a helyére megírom az "arc poeticámat". Vagy valami ilyesmit. Mindenesetre az egyik legjobb döntésem volt, hogy átcuccoltam erre a platformra, mert sokkal tágabbak a lehetőségeim, sokkal több emberhez eljutnak a munkáim.

nosztalgia_poszterek_plakatok_indul_az_5_eves_terv__szocreal_plakat_2655_1.jpg

Az év végi értékelőmben már végigmentem a fontosabb dolgokon, most pár szóban összefoglalom, hogy mi várható idén:

- Ha Isten is úgy akarja, bár kicsit visszaveszek a tempóból, de folytatom a blogolást, amíg erőmből és időmből telik. Az idő határozatlan, sosem terveztem azt, hogy örökké csinálom, mert hát ebből nem lehet megélni, kiszámoltam, hogy egész pontosan 0 (azaz nulla) forintot kerestem vele. Számológép nélkül.

- Új dizájnt is tervezek, ez viszont tényleg nem rajtam múlik, hanem egy kedves ismerősöm jóindulatán. Ígérni nem ígérek semmit, de remélhetőleg még az első pár hónapban megtörténik az arculatváltás. Ha nem, hát nem.

- Maradok az írott formánál. A videoblogolás kemény meló és a megfelelő minőség eléréséhez sokat kell gyakorolni, de erre nekem nincs most affinitásom. Választanom kellett, hogy vagy próbálkozok még és harcolok a youtube abszurd szerzői jogi sz*rságaival és talán 2 év múlva már közönségem és gyakorlatom is lesz, vagy bevállalom a filmbook blogot és sajtóvetítésekre járva heti plusz 2-3 cikket összehozok még. Utóbbi csábítóbb volt.

- Ellenben a podcastezést szeretném folytatni. Először Froggal próbáltuk ki a Smoking Barrelstől még a Cinefesten, de a hang minősége nem lett túl jó, ezért végül sosem jelent meg. Majd nemrég Santinoval összehoztunk egyet a Filmbook blogon (itt hallgatható). Örömmel mondhatom, hogy van még hová fejlődnöm és szeretnék is, mert élőszóban kritikán aluli a teljesítményem.

Nagyjából ennyi lenne az idei program, remélem aki eddig követett, az továbbra is kitart mellettem és sok új emberrel bővül az olvasótáborom! Boldog születésnapot a blognak!

Lisztes

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lisztesmegmondjaatutit.blog.hu/api/trackback/id/tr525714329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.02. 23:55:42

Boldog szülinapot a blognak! További sikeres éveket, Lisztes! :)
süti beállítások módosítása